Когато Nissan пусна Murano на американския пазар през 2002 г. моделът беляза началото нов сегмент – този на кросоувърите. По-късно той бе разширен с появата на Qashqai и Juke.
Днес производителят внася някои промени и подобрения в тази гама, като продължава да развива съществуващите и наложилите се успешно на пазара продукти.
Qashqai се сдобива с нов 1,6-литров дизелов мотор с макс. мощност от 130 к.с. и макс. въртящ момент от 320 Нм, който е най-мощния в класа си. Той заменя съществуващия 2,0-литров . Съчетан със системата Stop / Start емисиите при него спадат до 119 г/км. Qashqai става и първият автомобил от сегмент С в света, който ще бъде предлаган с фирмената технология Around View Monitor (AVM), проектирана да улесни паркирането. Бензиновият 1,6-литров двигател пък вече ще може да бъде поръчван и с нова CVT трансмисия.
Нововъдения има и при Juke, чиято 1,5-литрова дизелова версия вече ще бъде украсен с емблемата Pure Drive в задната й част, което означава, че съдържанието на СО2 във вредните й емисии ще бъде под 130 г/км. Въведена е и версията Juke Kuro със 17-инчови лети джанти и черни елементи, подчертаващи спортния й характер. Двигателят й е 1.6 DIG-T и е съчетан с фирмената електронно контролируема технология за 4x4-i. Вече продават този автомобил във Великобритания, Испания, Русия и Белгия. За по-сериозните спортисти е наскоро потвърдената забележителна версия Juke-R с двигател от култовия GT-R, зареден с 480 к.с.
Murano на свой ред се сдобива с 2,5-литров дизелов мотор с макс. мощност 190 к.с., комбиниращ високите показатели и икономията на гориво. Ревизирани са и седалките, както и дизайнът на панелите на вратите. Обновените са и задните светлини, въведени са два допълнителни цвята за каросерия, както и поръчков дизайн за 18-инчовите лети джанти.
Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!