Mitsubishi Motors разработва следващото поколение на двигателя с MIVEC и подобрената система Auto Stop&G. Комбинацията ще бъде приложена в японските модели RVR, Galant Fortis и Galant Fortis Sportback. 1,8-литровият олекотен бензинов мотор 4J10 е с постоянно електронно регулируемо отваряне и затваряне на клапаните.
Компанията си е поставила за цел до 2015 г. да намали с 25% вредните емисии на въглероден диоксид по пътищата в сравнение със стойностите, измерени в глобален мащаб през 2005 г. Въведена е дори програма под наслов Mitsubishi Motors Group Environmental Vision 2020, която има намерения да свали нивото с 50% до 2020 г.
Mitsubishi приложи за първи път системата MIVEC в двигателите си от 1992 г. насам. Оттогава японският производител неведнъж я прилага в редица свои мотори. Работата й се изразява в продължително регулиране на отварянето, продължителността и периода на всмукателните клапани, комбинирано с подобрена стабилност на изгарянето и намаляване на триенето на буталата. Обновената й версия в силовия агрегат 4J10 прави същото, но непрекъснато, а не само, когато се наложи. 139 к.с. при 6000 об/мин и макс. въртящ момент от 172 Нм при 4200 об/мин са останалите характеристики на мотора.
Новата версия фирмената стоп-старт система е разработена именно, за да е съвместима с двигатели с постоянно променлива трансмисия.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!